Acces personal medical

Acces pacienti

Acces farmacii

Intrebari frecvente

 



Intrebari si raspunsuri frecvente pentru pacienti

 

1.     Cum ma inrolez in programul de suport pentru pacienti Tratamentul Tau la Indemana?


R: Va puteti inrola accesand www.tratamentultaulaindemana.ro si urmand instructiunile de acolo, sau sunand la call center-ul administratorului de program la numarul de telefon *5555 (apelabil de pe telefonul mobil), respectiv 031.005.5555 (apelabil din orice reteta de telefonie).

Medicul prescriptor are de asemenea posibilitatea sa va inroleze in program.

 

2.     Cum incarc reteta?


R: Retea o poate incarca medicul prescriptor sau Dvs. apeland la numarul de call center al administratorului de program. In cazul in care nu aveti cont, medicul prescriptor sau administratorul de program va crea unul pentru Dvs.

 

3.     Cum fac rezervarea tratamentului?


R: Dupa ce reteta a fost incarcata in sistemul de management al rezervarilor, din contul Dvs. puteti solicita farmaciilor sa va elibereze tratamentul, in functie de crieteriul de proximitate selectat. Puteti solicita rezervarea tratamentului intr-o anumita farmacie partenera, daca doriti. In situatia in care nu puteti accesa aplicatia web in care solicitati rezervarea, apelati la call center-ul administratorului de program care poate trimite solicitarea farmaciilor, conform preferintelor Dvs.

 

4.     Cum iau legatura cu farmacia care a facut rezervarea?


R: Farmacia care face rezervarea si va poate elibera tratamentul, este in posesia datelor Dvs. de contact si va va apela pentru a parcurge pasii urmatori. Administratorul de program, de asemenea, monitorizeaza starea rezervarii Dvs., si in caz ca solicitarea de rezervare nu progreseaza va interveni pentru a va pune in legatura cu farmacia care a rezervat reteta.

 

5.     Cand si de unde ridic reteta?


R: Reteta se ridica de la farmacia ca a confirmat rezervarea, dupa ce aceasta a comunicat cand tratamentul este disponibil in farmacie.



Intrebari si raspunsuri frecvente pentru medici



6.     Cum ma inrolez in programul de suport pentru pacienti Tratamentul Tau la Indemana?


R: Va puteti inrola accesand www.tratamentultaulaindemana.ro si urmand instructiunile de acolo, sau sunand la call center-ul administratorului de program la numarul de telefon *5555 (apelabil de pe teleofnul mobil) sau 031.005.5555.

 

7.     Este necesar sa ma inrolez pentru a incarca reteta in contul unui pacient?


R: Nu este necesar sa va inrolati, trebuie totusi sa trimiteti pacientului reteta intr-o forma electronica ca sa poata fi procesata in sistemul de management a rezervarilor.

 

8.     Cum incarc o reteta in contul unui pacient?


R: Reteta o puteti incarca accesand www.tratamentultaulaindemana.ro. In cazul in care pacient nu este inrolat, este necesar sa ii creati contul inainte in platforma pentru a putea incarca retea. Pacientul poate incarca si el reteta, cautati in sectiunea dedicata acestora.



Intrebari si raspunsuri frecvente pentru farmacii



9.     Cum creez cont si cum accesez cererile de rezervare?


R: Nu este nevoie de cont nou, folositi contul existent si linkul pentru acces in pagina de programe suport coplata, create deja de administratorul de program. Portalul pentru farmacii are o noua pagina Retete, unde puteti vedea solicitarile de eliberare a tratamentului, unde le puteti gestiona.

 

10.Cat timp pot rezerva o reteta?


R: Puteti rezerva si bloca o reteta pentru maxim 24 ore, perioada in care trebuie sa obtienti confirmarea de la distribuitor ca acesta va livra tratamentul solicitat de pacient. In cazul in care aveti nevoie de mai mult timp pentru a identifica un furnizor, solicitati administratorului de program prelungirea perioadei de blocare. Perioada se poate prelungi doar cu acordul pacientului. Daca in 24 ore nu confirma livrarea tratamentului, reteta se deblocheaza automat si va reintra pe fluxul de rezervare, fara sa o mai puteti bloca din nou.

 

11.Cum iau legatura cu pacientul?


R: Dupa ce ati rezervat reteta, datele de contact ale pacientului devin disponibile. Puteti apela si la administratorul de program, pentru a interactiona cu pacientul, in caz ca este necesar.

 

12.Ce trebuie sa fac dupa eliberarea retetei?


R: Procesul de rezervare a tratamentului se termina cu eliberarea retetei in farmacie. Pentru a putea urmari ca pacientii primesc tratamentul la timp, este necesar sa marcati starea retetei ca eliberata sau eliberata partial, si sa indicati produsele si cantitatile care au fost ridicate de pacient in farmacie.

 

 

Termeni si Conditii de utilizare a site-ului

2021 TreeKos Solutions